Klantenservice


 
 

Bestellen


 
 

U kunt bij Nisha eenvoudig online winkelen. Lees hier hoe u kunt bestellen:

  • U zoekt een artikel uit en kiest eventueel de gewenste maat, kleur en het aantal.
  • Via de knop 'In winkelmand' plaatst u het artikel in uw winkelmand.
  • Als u klaar bent met winkelen, klikt u op de winkelmand rechts bovenin het scherm. Vervolgens krijgt u een overzicht van uw bestelling te zien, waarin u de artikelen desgewenst nog kunt wijzigen.
  • Vul uw adresgegevens in, kies een betaalwijze en rond de bestelling af.
  • Na het doorlopen van alle stappen van het bestelproces en afronden van uw betaling, ontvangt u een bevestiging van uw bestelling per mail.
    Mocht u een mail niet ontvangen, controleer uw spambox, sommige mail servers blokkeren automatische mails. Kunt u de mail alsnog niet vinden? neem contact met ons op.
  • Als u een online account heeft aangemaakt kunt u uw bestelling controleren door in te loggen op uw account.
 
 

Betalen


 
 

U kunt bij Nisha op verschillende manieren betalen:

iDeal:
  • ABN AMRO Bank, Rabobank, SNS Bank, Fortis en ING
  • U doorloopt dezelfde stappen als bij internetbankieren.
  • Betaling is eenvoudig en gaat volgens dezelfde (strenge) beveiligingseisen van uw bank
Creditcard:
  • VISA, Master Card en Maestro
  • Uw gegevens zijn beveiligd tegen toegang van derden.
  • Het factuurbedrag zal binnen enkele dagen na het plaatsen van de order worden afgeschreven.
Overboeking:
  • Als u voor overboeking kiest, heeft u 14 dagen de tijd om het bedrag over te maken. Als het bedrag na 14 dagen niet is over gemaakt, wordt de bestelling als geannuleerd gezien.
  • Uw bestelling wordt pas verwerkt als het bedrag op onze rekening staat. Houd u er rekening mee dat de levertijd gewijzigd kan worden.
PayPal
  • Om met PayPal te betalen heeft u een PayPal account nodig.
  • Uw gegevens zijn beveiligd tegen toegang van derde.
  • Het factuurbedrag wordt van uw PayPal tegoed afgeschreven.
Bancotact/Mister Cash:
  • U doorloopt dezelfde stappen als bij internetbankieren.
  • U doorloopt dezelfde stappen als bij internetbankieren.
  • Betaling is eenvoudig en gaat volgens dezelfde (strenge) beveiligingseisen van uw bank
 
 

Bezorgen


 
 
  • Levertijd:
    De levertijd is vermeld bij iedere product. Indien er een langere levertijd bij het artikel wordt vermeld, kan het betekenen dat het artikel niet voorradig is maar wordt verwacht binnen de aangegeven levertijd of dat het artikel speciaal voor u wordt na besteld. Bij bestelling van meerdere artikelen met verschillende levertijden, geldt de langste levertijd. Wilt u een deel van uw bestelling eerder ontvangen? neem contact met ons op.
  •  
  • Bezorgmethodes:
     

    Verzending: Bestellingen boven €50,- worden gratis verzonden in Nederland. Voor informatie over het verzenden naar andere landen klik hier.
    Bij bestellingen onder €50,- berekenen we €4,95 verzendkosten.

    Uw bestelling wordt bezorgd door DHL of PosnNL. U ontvangt een e-mail zodra de bestelling is verzonden. U kunt uw pakket volgen met het trackingnummer in deze e-mail.
    Bestellingen die vanwege gewicht/formaat niet als standaard pakket verstuurd kunnen worden, worden door ACE Transport bezorgd. ACE haalt de goederen bij ons op en neemt binnen 24u contact met u op om een bezorgafspraak te maken. Zo weet u precies wanneer u uw pakket kunt verwachten.

  • Geannuleerde artikelen: Met de grootst mogelijke zorg controleren wij voortdurend ons online assortiment. Voor de bezorging van uw bestelling zijn wij afhankelijk van meerdere factoren. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van uw bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is of niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel, inclusief verzendkosten, naar u teruggestort.
 
 

Ruilen en retourneren


 
 

Artikelen kunt u binnen 14 dagen na ontvangst of na de afhaaldatum retourneren.

  • Bekijk de algemene voorwaarden van nisha-interieur.nl
  • Mocht u na ontvangst van uw bestelling een of meerdere artikelen willen retourneren, stuur ons een mail met vermelding van uw pakbon nummer en de artikelen die u terug wilt sturen. Vermeld tevens of u het artikel wilt retourneren of ruilen. U krijgt van ons, binnen 24 uur een mail met een retournummer.
  • Let op! Retourzendingen zonder retournummer nemen wij niet in behandeling. Stuur de (kopie) pakbon mee en vermeld uw retournummer op de pakbon.
  • Artikelen dienen ongebruikt, compleet, in originele staat, in originele verpakking (inclusief eventuele plastic hoes of stofzak) te worden geretourneerd.
    Bij aanwijzing of vermoeden van privé of commercieel gebruik (foto's, styling), zal de retourzending afgewezen worden.
  • Stuur het pakket naar: Nisha, pstbus 28100, 1202LB Hilversum. Uw retourzending dient binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling bij ons binnen te zijn.
  • Retouren worden binnen 5 tot 10 werkdagen verwerkt. U ontvangt uw geld binnen deze termijn op dezelfde wijze als u heeft betaald.
  • De verzendkosten en het risico van retourneren van artikelen zijn voor uw rekening.
  • Retourneren van opmaat/kleur gemaakte artikelen is niet mogelijk
 
 

Garantie


 
 
  • Controleer na ontvangst altijd uw bestelling en laat het ons weten, wanneer u uw bestelling beschadigd of incompleet ontvangen heeft. Uw melding moet binnen 24 uur na ontvangst van uw bestelling, bij ons gedaan zijn.
  • Schade door eigen gebruik, vervoer of montage valt niet onder garantie.
  • Voor al onze producten geldt de garantietermijn die door onze leverancier wordt aangehouden.
  • Voor het retourneren van beschadigde ontvangen artikelen is de werkwijze hetzelfde als retourneren (zie Ruilen en retourneren ).
  • Na goedkeuring van uw klacht wordt het artikel gerepareerd of vervangen. Als het niet mogelijk is om het artikel te repareren of vervangen, wordt het aankoopbedrag op uw rekening teruggestort inclusief de kosten voor het retour sturen.